Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Ivan Grgat
Datum: 20.03.2024.
Kategorija: Obavijesti
U srijedu 13. ožujka 2024. u svečanoj dvorani Gimnazije Pula dr.sc. Anita Peti- Stantić održala je predavanje za učenike 2. d, 3. c i 3. d razreda na temu Čitanje za mentalno zdravlje danas i sutra. Autorica je u uvodnom dijelu predavanja govorila o tome što bi trebalo čitati, što se može čitati, što je relevantno štivo i zašto je važno moći pročitati popularno-znanstvene tekstove. Istaknula je da popularno-znanstveni tekstovi, osim što obiluju podacima koji potiču znatiželju i istraživački duh, potiču i načine mišljenja koji dovode do uspoređivanja, zaključivanja i traženja rješenja u svakodnevnim životnim situacijama i utječu na psihičko zdravlje. Naglasila je da kod osoba koje ne čitaju puno, dolazi i do funkcionalne nepismenosti pa je stoga preporuka da se dnevno čita barem 15 minuta. Autorica je zaključila da čitanje poboljšava vokabular, širi našu perspektivu, upoznaje nas s novim idejama i jača samopouzdanje.
O predavačici:
Anita Peti-Stantić završila je Filozofski fakultet u Zagrebu, magistrirala je na Sveučilištu Yale te poslijediplomski studij nastavila na Sveučilištu u Beču, a doktorirala u Zagrebu. Redovita je profesorica južnoslavenskih jezika i poredbene lingvistike na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i voditeljica Katedre za slovenski jezik i književnost. Napisala je nekoliko znanstvenih monografija, nekoliko desetaka znanstvenih članaka, veliki slovensko-hrvatski rječnik, knjige u suautorstvu Jezične igre za velike i male, Putovanje u nepoznato, Znatiželja, Hrvatsko jezično pitanje danas: identiteti i ideologije te samostalne knjige Jezik naš i/ili njihov i Čitanjem do (spo)razumijevanja: od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti.