Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Sanja Vlačić
Datum: 26.09.2022.
Kategorija: Obavijesti
U čemu smo najbolji 2022./2023.
Međusobna motivacija
rad i razmjena iskustava u glazbenim izazovima
multimedijsko i multikulturalno stvaralaštvo
Pjevanje
sviranje, ples, slušanje glazbe
glazbeni doživljaji
likovni izričaji…
„Ne neko dijete, nego svako dijete ima pravo na glazbenu kulturu”
ELLY BAŠIĆ
Cilj ovog rada je osvijestiti važnost GLAZBE I PLESA, pjevanja, sviranja, glazbenog stvaralaštva i glazbeno-plesnih aktivnosti kod djece urednog razvoja i djece s teškoćama u razvoju.
Glazba, pjevanje, sviranje, pokret i stvaralaštvo od iznimne su važnosti za cjelokupni razvoj djeteta.
Objasniti njihove brojne pozitivne učinke koje imaju utjecaj na gotovo sve aspekte dječjeg razvoja kao što su emocionalni, kognitivni, motorički, socijalni i odgojni.
Glazba pozitivno djeluje na djetetov emocionalni, socijalni, kognitivni i afektivni razvoj dok pokret i motorika u mozgu stvaraju nove sinapse.
Pokret i glazba koriste se i u terapijske svrhe koje imaju značajno mjesto u kontekstu poboljšanja funkcionalnih, emocionalnih i subjektivnih sposobnosti.
Spoj ovih dviju komponenti, glazbe i pokreta djecu mogu oduševiti i potaknuti ih na spontane igre i sposobnost kreativnog samo izražavanja.
Ako je učenik neprihvaćen unutar razrednog kolektiva te stalno doživljava neuspjeh jer mu se postavljaju zahtjevi koje ne može zadovoljiti, niti neke od njegovih osobnih potreba neće biti zadovoljene.
Ovim projektom želimo ujediniti učenike, razrede, učenike drugih škola, potaknuti na međunarodnu suradnju i edukacije djece i mladih.
Sudjeluju: voditeljica projekta, profesorica glazbene umjetnosti Sanja Vlačić i učenici od 1. do 4. razreda