Menu

Korisne aplikacije
Korisne aplikacije

Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!

Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).

Ilustracija Office365

Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.

Sway aplikacija

Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.

Aplikacija Canva

Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.

Program Bubbl us
Zatvori (X)

Važno!

Radno vrijeme Škole za stranke je svaki radni dan, od 11:30 do 14 h. Molimo ne zaboravite maske.

Počeo projekt Coding For Everyone: Održano zanimljvo predavanje o digitalnoj karijeri

Datum: 27.02.2020.

Kategorija: Informatika, Obavijesti


U srijedu, 26. veljače održano je zanimljivo predavanje! Gosti predavači mladim i perspektivnim snagama pulske Gimnazije predstavili su mogućnosti digitalne karijere.

Predavači iz obrazovnog sektora i prakse predstavili su učenicima mogućnosti za obrazovanje i rad u digitalnom sektoru, a oni su bili Nikola Vujačić, Matej Šimunić i Amel Hadžipašić.

Kako izgraditi digitalnu karijeru

Oko 60 učenika s velikim interesom ispratilo je predavanje.

Jedan od predavača, Matej Šimunić, izgradio je zavidnu karijeru u IT sektoru, radeći u kompanijama poput Infobipa, kao freelancer, a sada je vlasnik i vlastite tvrtke.

U predavanju je dao zanimljiv presjek razvoja tehnologije, mogućnosti zapošljavanja i učenja programiranja.

Istakao je da je važno da učenici već za vrijeme srednjoškolskog obrazovanja krenu u izradu prvih projekata, neovisno da li se radi o igricama, webu ili aplikacija.

Govoreći o programiranju, skrenuo je pozornost na najbrže rastući program u 2019. “Dart”, koji popularnost duguje Googleovom alatu Flutter te Fuchsiji koji su oboje napisani u istom.

Dojmovi učenika

Predavanje je napunilo učionicu do zadnjeg mjesta, a učenici su najviše pokazali interesa za gaming, aplikacije i umjetnu inteligenciju.

Jedan od učenika bio je Dino Dubinović, koji je za predavanje istakao: “Jako mi se svidjelo te ću zato doći i na radionice programiranja u nastavku projekta Coding For Everyone. Volio bih raditi u IT području, a posebno me zanima programiranje igrica te umjetna inteligencija.

O projektu

Nositelj projekta Coding For Everyone je Start-Up udruga, a partner je Gimnazija Pula. Projekt sufinancira Ministarstvo znanosti i obrazovanja u iznosu od 112.966,67 kn.

Fotografija:

Klikni i podijeli

Istaknuto

Aplikacija Škola na dlanu služi učenicima i profesorima Gimnazije Pula za brzo primanje informacija (promjene u rasporedu), generiranja suglasnosti itd. Aplikaciju su napravili učenici Gimnazije Pula.