Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Gimnazija Pula
Datum: 31.03.2023.
Kategorija: Eko, Obavijesti
Zelena Istra objavila je metodu kojom se planiraju društveni vrtovi, pristupačni i uključivi za osobe s invaliditetom i djecu s teškoćama u razvoju! Metoda promiče društveno uključivo i participativno planiranje, pa može poslužiti i za razvoj drugih projekata ili prostora. Dostupna je na webu Zelene Istre za preuzimanje kao digitalna publikacija, u obliku audio zapisa, a prilagođena je i na lako razumljiv jezik. Tekst metode otvoren je za daljnju razradu.
Želiš isplanirati društveni vrt ili neki drugi prostor ili projekt? Želiš u planiranje uključiti sve osobe na koje se projekt odnosi, uvažiti njihova mišljenja i potrebe? Ako je tvoj odgovor potvrdan, preuzmi metodu za inkluzivno i participativno planiranje društvenih vrtova i kreni graditi bolju zajednicu bez barijera i diskriminacije za tebe, tvoje dijete, obitelj i sugrađane!
Metoda odgovara na pitanja o tome što moramo znati i učiniti ako želimo participativno i inkluzivno planirati društvene vrtove i kako da takvo planiranje bude uspješno. Temelji se na načelima univerzalnog dizajna te principima permakulture i sudioničke demokracije. Namijenjena je organizacijama civilnog društva, građanskim inicijativama ili građanima, ali i jedinicama lokalne samouprave unutar i izvan Hrvatske koje vode ili sudjeluju u provedbi projekata urbanih i društvenih gradskih vrtova, a žele osigurati uključivost i pristupačnost te adekvatan sadržaj vrtova za sve osobe, u najvećoj mogućoj mjeri.
Metodom zajednice planiraju sadržaj u društvenom vrtu nužan za ostvarenje potreba ranjivih skupina, a koji je ujedno dobar, praktičan i koristan za sve korisnike vrta. U središtu metode je sudjelovanje onih na koje se projekt odnosi u odlučivanju o projektu i njegovom razvoju. Zato metoda može poslužiti i kao model i inspiracija za planiranje drugih projekata usmjerenih društvenoj uključivosti i participaciji ranjivih skupina, kao i svih relevantnih dionika projekta.
– Kako bi bila dostupna svim osobama u najvećoj mogućoj mjeri, metodu smo izradili u nekoliko različitih inačica. Kreirali smo digitalnu publikaciju, snimili smo je kao audio zapis, a na lako razumljiv jezik prilagodila ju je Škola za odgoj i obrazovanje – Pula. Metodu smo objavili i u formatu otvorenom za daljnju razradu. – kaže Dunja Mickov iz Zelene Istre.
Sve verzije metode dostupne su u prilogu ove objave. Audio zapis dostupan je ovdje.
U izradi metode sudjelovali su hrvatski partneri projekta “Za(VRT)imo za inkluziju zajedno!”: Zelena Istra, Društvo osoba s tjelesnim invaliditetom južne Istre, Škola za odgoj i obrazovanje – Pula, Gimnazija Pula, Udruga žena Vukovar, Udruga roditelja djece s poteškoćama u razvoju Vukovarski leptirići. Izradi metode doprinijelo je i predavanje dr. Jonasdottir Sveučilište Acureyri, islandski partner projekta.
Projekt podržava Fond za aktivno građanstvo u Hrvatskoj.
Ovaj sadržaj omogućen je financijskom podrškom Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru Europskog gospodarskog prostora i Norveških grantova. Sadržaj ove internetske podstranice isključiva je odgovornost Zelene Istre i ne odražava nužno stavove država donatorica i Upravitelja Fonda.
Projekt “Za(VRT)imo za inkluziju zajedno!” je podržan sa € 90.000,00 financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.