Menu

Korisne aplikacije
Korisne aplikacije

Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!

Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).

Ilustracija Office365

Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.

Sway aplikacija

Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.

Aplikacija Canva

Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.

Program Bubbl us

Sudjelovanje naših učenika u istraživanju Fokus grupe

Datum: 02.11.2022.

Kategorija: Obavijesti


Učenici drugih razreda, njih 7, sudjelovalo je u istraživanju/anketi kulturnih potreba i kulturne potrošnje građana i građanki Istarske županije.

Pitanja su bila interesantna:

  • Kada govorimo o kulturnoj ponudi, mislimo na široki raspon sadržaja koje možemo posjećivati (npr. koncerti različitih žanrova, kazalište, ples, izložbe, filmovi…). Koje kulturne sadržaje najviše, a koje najmanje volite posjećivati? Zašto?
  • Kada koristite mobitel / računalo, koje sadržaje najviše konzumirate i kako pratite kulturne sadržaje?
  • Prema istraživanjima, mladi ne posjećuju sadržaje institucionalne kulture (npr. koncerti klasične i jazz glazbe, kazališne predstave). Što mislite zašto?
  • Kako se osjećate kad uđete u neki muzej / galeriju / kazalište? Što bi trebalo promijeniti da se osjećate ugodnije?
  • Prema istraživanjima, mladi pokazuju najviše interesa za mainstream žanrove (npr. elektronska glazba, zabavna glazba, „cajke“, trap…), dok s druge strane najmanje idu na rock, punk, metal svirke/koncerte. Što mislite zašto?
  • Kako biste opisali kulturnu ponudu u vašem gradu / mjestu? Postoje li neki sadržaji koji vas zanimaju, ali nisu zastupljeni?
  • Postoji li razlika između ljeta i zime?
  • Kako je pandemija utjecala na to koliko često posjećujete kulturne sadržaje? Posjećujete li sada više ili manje kulturne sadržaje?
  • Što bi vas motiviralo da češće odlazite na kulturne sadržaje? (npr. koliko bi vas motivirao prostor namijenjen baš mladima; povoljnije cijene ulaznica; više interesa za kulturu među prijateljima)

Gotovo jednoglasno učenici su izjavili da najmanje vole odlaziti u kazalište, na koncerte klasične glazbe, u muzeje i galerije. Mišljenja su da bi ponuđeni sadržaji trebali biti dinamičniji, digitalizirani, interaktivni, trajati kraće i modernizirani, prilagođeni vremenu i prostoru u kojem živimo. Smatraju i da sadržaji trebaju više biti popularizirani na društvenim mrežama, nedostaju im digitalne reklame po zgradama i plakati na javnim mjestima. Kreativne radionice nisu osobito popularne među mladima jer ako postoji interes za nešto, brže do informacija dolaze preko youtuba. Ne vole čitati zadanu literaturu, ali vole fantastične i romantične romane. Pandemija ih je potaknula da više vremena gledaju filmove i serije (Netflix). Mišljenja su da je tik-tok preplavio društvene mreže, ali da se objavljuje loš i neinteresantan sadržaj. Glazbeni ukusi su različiti, većini je bitan ritam, rock, punk i metal glazbu smatraju preagresivnom, sadržaj/tekst pjesama je manje bitan.

Istraživanje Fokus grupe vodili su izv. prof. dr. sc. Željka Tonković i izv. prof. dr. sc. Krešimir Krolo.

Klikni i podijeli

Istaknuto

Aplikacija Škola na dlanu služi učenicima i profesorima Gimnazije Pula za brzo primanje informacija (promjene u rasporedu), generiranja suglasnosti itd. Aplikaciju su napravili učenici Gimnazije Pula.