Menu

Korisne aplikacije
Korisne aplikacije

Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!

Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).

Ilustracija Office365

Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.

Sway aplikacija

Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.

Aplikacija Canva

Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.

Program Bubbl us

Učenički servis

Obavještavamo sve korisnike usluga Učeničkog servisa da izmjenom Općih uvjeta poslovanja Učeničkog servisa Gimnazije Pule, NE NAPLAĆUJE se upisnina za učlanjenje odnosno produljenje članstva u Učeničkom servisu. Zbog općepoznatih okolnosti vezanih uz epidemiju COVID-19, prilagodili smo poslovanje na način da se učlanjenje vrši  elektronski slanjem potrebnih dokumenata (koje možete preuzeti na našim stranicama, PDF formulari). Potpisane formulare potrebno je vratiti u skeniranom (fotografiranom) obliku na servis@gimnazijapula.hr

Za sve informacije i nejasnoće, učenici mogu zvati na: 098 180 9950

VAŽNA OBAVIJEST ZA UPIS U UČENIČKI SERVIS I IZDAVANJE UGOVORA

  • Za upis u učenički servis javite se na mail: servis@gimnazijapula.hr
  • Potvrdu o statusu redovnog učenika i ispunjene suglasnosti možete slikati i poslati na gore navedeni mail te ćemo vas na taj način upisati.
  • Ukoliko su vam potrebni ugovori navedite ime, adresu i OIB poslodavca te datume za koji period vam trebaju ugovori.
  • Radno vrijeme: elektronički uvijek dostupno ili prema dogovoru uz prethodnu najavu u sjedištu škole.
  • Učenici mogu, ako žele, zatražiti člansku iskaznicu. Ona nije obavezna.
  • Ugovore možete ubaciti u pretinac koji se nalazi u prizemlju.
  • Za sve informacije i nejasnoće, učenici mogu zvati na: 098 180 9950

Potrebni obrasci:

Svi se formulari mogu ispuniti na računalu ili pametnom telefonu/tabletu u PDF formatu koristeći primjerice Adobe Acrobat Reader (dostupno i u Google playu i App storeu). Ispunjene formulare potom možete, prema potrebi, isprintati i potpisati te u dogovoru s djelatnicom učeničkog servisa predati digitalno ili fizički. Želimo našim korisnicima omogućiti što jednostavniji način korištenja usluga učeničkog servisa.

Za učlanjenje u učenički servis (dobivanje članske iskaznice) potrebno je:

  • imati navršenih 15 godina života,
  • broj otvorenog žiro računa na ime učenika (kopija ugovora ili kartice računa),
  • OIB učenika, adresa prebivališta/boravišta učenika,
  • IBAN učeničkog servisa: HR2724070001118014680
  • podatak o broju mobitela za lakše kontaktiranje,
  • ispunjen evidencijski list učenika – Evidencijski-list-učenika-forma
  • potpisana suglasnost roditelja ili skrbnika i kopija osobne iskaznice zakonskog zastupnika koji potpisuje suglasnost (za maloljetnog učenika) – Suglasnost-roditelja-ili-skrbnika-forma

Za izdavanje ugovora potrebni su:

Postupak izdavanja, sklapanja, dopune i ovjere ugovora te ispostava računa

  • Učenici sami pronalaze posao i poslodavce, Škola ne djeluje kao posrednik u traženju posla, nego samo kao posrednik za izdavanje ugovora.
  • Gimnazija Pula (posrednik) izdaje ugovor učeniku prije početka rada.
  • Ugovor sklapa učenik uz supotpis roditelja/skrbnika ukoliko je maloljetan s poslodavcem, a uz posredovanje škole.
  • Ugovor se izdaje u četiri (4) istovjetna primjerka, od kojih je jedan (1) primjerak Naručitelj dužan vratiti Posredniku, koji će Ugovor dostaviti inspektoru rada, a tri (3) primjerka ugovora ostaju kod poslodavca do završetka rada kada je poslodavac dužan dopuniti ugovore s datumom završetka rada, stvarnim brojem sati, cijenom sata rada i neto iznosom zarade učenika te ovjeriti (potpisati i pečatirati) navedenu dopunu ugovora. Posrednik na temelju ispravno dopunjenog i ovjerenog ugovora ispostavlja račun uvećan za 5% – zakonski doprinos za mirovinsko osiguranje na temelju generacijske solidarnosti za osobe osigurane u određenim okolnostima, (N.N. br. 157/13, 151/14, 33/15, 93/15, 120/16, 18/18, 62/18, 115/18 I 102/19) 0,5% – poseban zakonski doprinos za zdravstveno osiguranje («NN» br.80/13., 137/13., 98/19) i za 10% – naknada za posrednika.
  • Isplata zarade učenika može se izvršiti samo na žiro račun učenika nakon što poslodavac doznači sredstva na račun Učeničkog servisa prema ispostavljenom računu.

Ovlaštenja Gimnazije Pula za obavljanje poslova posredovanja za povremeni rad redovitih učenika u zemlji proizlazi iz rješenja o promjeni djelatnosti i promjenama odredbi Statuta Trgovačkog suda u Pazinu, od dana 26. rujna 2019. godine, pod poslovni brojem Tt-19/3844-8

Gimnazija Pula upisana je u Knjigu evidencije srednjoškolskih ustanova koje obavljaju poslove posredovanja za povremeni rad redovitih učenika, koja se vodi u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava pod brojem 16/19, temeljem Potvrde KLASA: 102-02/19-01/10, UBROJ:524-04-01-01/2-19-2 od dana 3. listopada 2019. godine.

Opći uvjeti poslovanja servisa: – Link na dokument

Izmjene Općih uvjeta poslovanja

Zakonske odredbe vezane za rad redovnog učenika:

  • Zakon o radu (N.N. br. 93/14, 127/17, 98/19)
  • Pravilnik o poslovima na kojima maloljetnik moze raditi i o aktivnostima u kojima smije sudjelovati (62/10)
  • Pravilnik o poslovima na kojima se ne smije zaposliti maloljetnik (N.N. br. 89/15, 94/16).
  • Zakon o stazu osiguranja s povecanim trajanjem (N.N. br. 115/18)
  • Zakon o trzistu rada (N.N. br. 118/18)
  • Zakon o obveznom zdravstvenom osiguranju (N.N. br. 80/13, 137/13, 98/19)
  • Pravilnik o pravu, uvjetima i načinu ostvarivanja prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja u slučaju ozlijede na radu i profesionalne bolesti. (N.N. br. 75/14, 154/14, 79/15, 139/15, 105/16, 40/17, 66/17, 109/17, 132/17, 119/18 i 41/19).

Rad redovnog učenika moguć je isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, koji je propisan Odlukom Ministarstva znanosti i obrazovanja, a koji je za školsku godinu 2019/2020. određen.

Rad učeničkog servisa:

Učenički servis kreće s radom dana 21.06.2021. godine. Radno vrijeme: elektronički uvijek dostupno ili prema dogovoru uz prethodnu najavu u sjedištu škole.

Informacije

  • Kontakt osoba: Željka Bračun; mob: 098 180 9950
  • Telefon: 052 212-144 / Fax: 052 212-258
  • Mail : servis@gimnazijapula.hr