Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Eva Grujić
Datum: 01.03.2023.
Kategorija: Informatika, Natjecanja, Obavijesti
Primarni cilj natjecanja bio je okupiti što više škola u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji u zajedničkim aktivnostima vezanim za robotiku. Srednje škole koje su se natjecale su Tehnička škola Rijeka, Gimnazija Andrije Mohorovičića Rijeka, Srednja škola za elektrotehniku i računalstvo Rijeka, Srednja škola Buzet, Srednja škola Mate Blažina Labin, Tehnička škola Pula, Talijanska srednja škola Dante Alighieri Pula i naša škola, Gimnazija Pula.
Glavni organizatori projekta su udruga Pozitron i Srednja škola Zvane Črnje Rovinj, a projekt je podržala i Strukovna škola Eugena Kumičića Rovinj.
Projekt su podržali i Hrvatski robotički savez, Infobip, Soldered Electronics, Studio Sonda, Društvo za robotiku Istra i udruga Galileo Galilei Rovinj.
Natjecanje se odvijalo u multimedijalnom centru u Rovinju, od 27.02. – 1.03. Prvi dan bilo je natjecanje u lemljenju (Daniel Lukšić, 2.g) i 3D modeliranju (Samuel Miljković, 3.g), predaja tehničke dokumentacije i prezentacija robota, tj. test njegovih osnovnih funkcionalnosti (Mate Marjanović, 4.g).
Nakon upoznavanja poligona i kalibriranja robota, uslijedila su tri kola natjecanja (praćenje linije, labirint – mapiranje labirinta i prolaz kroz labirint najkraćim mogućim putem te finalna utrka gdje je robot trebao mapirati labirint i optimizirati putanju izlaska iz labirinta, pratiti
liniju i prepoznati prolazak između zidova koji su na stazi označeni crvenom bojom. Prepreke su bile visine 100 mm).
Ocjenjivala se i organizacija rada, međuljudski odnosi, suradnja, dizajn robota, razrada algoritma te vožnja robota.
Daniel, Samuel i Mate zaista su se pokazali majstorima u svim aspektima natjecanja. Ponosno su zaslužili priznanje za 1.mjesto. Osvojili su Edukativni robot STEMI Hexapod i imat će mogućnost prezentiranja svojih vještina i znanja na Let’sGrow konferenciji 2023. godine.
Nakon podjele priznanja, odigrao se robotski nogomet. Ekipi Majstori pridružio se Damjan Kosanović (4.g) jer je Mate imao županijsko natjecanje iz matematike.
Mentori ekipe Majstori su Eva Grujić i Ivica Vojinović.
Atmosferu sa natjecanja i našeg robota Bolta pogledajte na fotografijama.
.