Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Forum za slobodu odgoja razvio je program stručnog usavršavanja namijenjen ravnateljima. Program je utemeljen na suvremenim domaćim i međunarodnim istraživanjima potreba ravnatelja (Gabršček i Roeders, 2013; Markočić Dekanić, Markuš Sandrić i Gregurović, 2019) kao i na dugogodišnjem iskustvu Foruma za slobodu odgoja u radu s odgojno-obrazovnim radnicima. Osim toga, program je dobio pozitivno mišljenje kako stručnjakinja i stručnjaka koji se bave vođenjem odgojno-obrazovnih ustanova tako i od praktičara.
II. akademija za ravnatelje se provodi u sklopu projekta „HEAD: Empowering School Principals for Inclusive School Culture”. Cilj projekta „HEAD: Empowering School Principals for Inclusive School Culture” profesionalizacija je ravnateljske pozicije kroz razvoj i provedbu programa stručnog usavršavanja za ravnatelje/ice u Hrvatskoj i Sjevernoj Makedoniji. Središnja tema programa stručnog usavršavanje je inkluzivno obrazovanje i izgradnja inkluzivne školske kulture.
Program Akademije sastoji se od šest modula:
Druga Akademija za ravnatelje/ice posebnu će pozornost posvetiti izgradnji inkluzivne školske kulture. Tijekom Akademije konceptualizirat će se inkluzija i inkluzivna školska kultura, raspravljat će se o ulozi školskog vođenja u izgradnji inkluzivne kulture te će se kroz praktične primjere i dobre prakse podržati ravnatelje/ice u identificiranju i adresiranju određenih izazova u izgradnji inkluzivne školske kulture.
Ravnatelj naše Škole polaznik je II. Akademije i Projekta.