Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Ivan Grgat
Datum: 24.04.2024.
Kategorija: Obavijesti
Učenici Gimnazije Pula su od 7. 4 do 12. 4.2024. posjetili Madrid u sklopu Erasmus+ projekta uz Colegio Joyfe (Madrid) te Yukselis Koleji (Ankara, Turska). Za projekt “Upotreba digitalne tehnologije u nastavi” predstavili su web aplikaciju Škola na dlanu, digitalne knjige te aplikaciju Autojukebox. Španjolski domaćini su nas ubrzo upoznali sa svojim običajima i pobrinuli se da ih sve i iskusimo. Od obroka poput tapas, tortilla de patatas i bocadillo de calamares do gledanja nogometne utakmice s lokalnim stanovništvom i snalaženja po podzemnoj željeznici. Nakon prvog dana, već su se stvorila prijateljstva i uslijedila privatna druženja. Pamtit ćemo igranje košarke i kuglanje, šoping i večere. Ovim putem želimo zahvaliti svim učenicima i profesorima koji su nam omogućili divan provod u Madridu. Nestrpljivo iščekujemo budući susret. Uz vodstvo profesorica Sonje Lukšić i Nataše Tončić u projektu su sudjelovali učenici Neo Joka (2. d), Rebeka Milevoj (2. a), Benjamin Ivančić(2. a), Eva Uhač (4. f), Petra Kovačić (4. f) i Marko Tončić (4. f).
Autorica teksta: Petra Kovačić (4. f)