Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Karin Bolković
Datum: 18.10.2022.
Kategorija: Obavijesti
PRIJAVI SE NA BESPLATNI TEČAJ: PERMAKULTURNI DIZAJN ZA PRISTUPAČAN I UKLJUČIV DRUŠTVENI VRT NA GREGOVICI
Zanima te permakultura? Smatraš da bi osobe s invaliditetom trebale imati pristup Društvenom vrtu na Gregovici te da bi u vrtu trebao postojati kutak za stimulaciju osjetila djece s teškoćama u razvoju? Želiš doprinijeti izgradnji bolje, solidarne i uključive Pule?
Ako je tvoj odgovor na ova pitanja potvrdan, prijavi se na besplatni online tečaj permakulturnog dizajna u organizaciji Zelene Istre (poveznica na obrazac je https://forms.gle/ArfHE9DL4dX5iKzr6)! Tečaj vode renomirani stručnjaci na području permakulture, održivog razvoja i građanskog aktivizma, Cvijeta Biščević, Gordana Dragičević i Veljko Armano Linta. Tečaj se sastoji od sedam webinara, a održava se svake srijede, u periodu od 26. listopada do 7. prosinca. Požuri i prijavi se putem ove poveznice, jer broj sudionika je ograničen! Prijave su otvorene do 24. listopada u podne, odnosno dok se ne popune sva raspoloživa mjesta za edukaciju.
– Prednost prilikom prijava imaju osobe s invaliditetom i roditelji djece s teškoćama u razvoju, predstavnici udruga koje ih podržavaju te sadašnji i budući volonteri pulskog Društvenog vrta spremni na trajniji vrtlarski angažman. Ovisno o potrebama sudionika tečaja, osigurat ćemo i tumačenje na hrvatski znakovni jezik – ističe Dunja Mickov iz Zelene Istre, koordinatorica projekta “Za(VRT)imo za inkluziju zajedno!”, u okviru kojeg se održava tečaj.
Teme tečaja su permakulturni principi i tehnike oblikovanja prostora, briga o tlu i održivom uzgoju hrane te metode konstruktivne komunikacije, timskog rada i zajedničkog donošenja odluka. Na interaktivan način zabilježit će se potrebe i želje sadašnjih i budućih korisnika pulskog Društvenog vrta. Zatim će svi sudionici, uz podršku voditelja tečaja, izraditi skicu buduće prostorne organizacije Društvenog vrta na Gregovici.
Fotografija: Sue Wetjen/Shutterstock.com
– Na temelju skice arhitekti će izraditi idejno rješenje i 3D vizualizaciju našeg vrta. Zatim ćemo pristupiti uređenju pristupnog puta za osobe s invaliditetom koji će koji će sasvim sigurno olakšati pristup vrtu i našim starijim sugrađanima, majkama s djecom u kolicima i svima koji se otežano kreću! Slijedi postavljanje povišenih gredica i elemenata osjetilnog vrta. Veselimo se što ćemo u našoj zajednici izgraditi pristupačan i uključiv Društveni vrt – kaže Dina Konstantin iz Društva osoba s tjelesnim invaliditetom južne Istre.
Termini održavanja tečaja:
Tečaj vode:
Cvijeta Biščević je permakulturna dizajnerica i edukatorica s diplomom inženjerke arhitekture i urbanizma. Od 2012. istražuje praktična rješenja za održivu svakodnevicu te aktivno promiče unapređenje prehrambenog sustava kroz primjenu načela regenerativne poljoprivrede. Sudjelovala je u pokretanju nekoliko inicijativa za urbano vrtlarstvo, a posebnu strast razvila je prema kompostiranju i mikroorganizmima kao ključnim saveznicima u procesu biološke prerade organske komponente otpada. Kroz predavanja, radionice, dizajniranje, implementaciju i savjetovanje nastoji prenijeti entuzijazam za regeneraciju tla kao ključnog alata za prilagodbu agroekosustava klimatskim promjenama. Podržala je stvaranje modela i zagovaranje za prvi pulski društveni vrt, u sklopu projekta “Vrt(AKT)ivizam”.
Gordana Dragičević diplomirala je fiziku te se posvetila izgradnji pravednijeg i solidarnijeg svijeta uz ekoaktivizam i permakulturu. Supokretačica je nekoliko urbanih inicijativa, bavi se edukacijom te mentorira aktivne pojedince i građanske inicijative u zajednici. Posebni interesi u permakulturi su joj sistemski dizajn, samoorganizacija te održivi sustavi za uzgoj hrane uz polikulturu, trajnice i samoniklo jestivo bilje. Permakulturnu diplomu stekla je 2013. godine otkad vodi 72-satne tečajeve, a od 2015. je certificirana tranzicijska trenerica.
Veljko Armano Linta je arhitekt, facilitator i edukator iz područja održivosti. Svojim raznolikim profesionalnim djelovanjem nastoji doprinijeti razvitku regenerativne kulture, odnosno obnovi ekosustava i društveno-ekonomskih obrazaca i praksi. Završio je United World Colleges u Norveškoj, Arhitektonski fakultet u Zagrebu i međunarodne Gaia Education programe s podrškom UNESCO-a (Design for Sustainability, Ecovillage Design Education, Sustainable Development Goals Multiplier i Training of Trainers). Vodi participativne radionice o održivosti, bavi se izradom scenarija poučavanja međupredmetne kurikularne teme Održivi razvoj, i prakticira participativni, integrativni i regenerativni pristup projektiranju. Sa suprugom vodi Studio Armano Linta za arhitekturu i dizajn.
Ovaj sadržaj omogućen je financijskom podrškom Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru Europskog gospodarskog prostora i Norveških grantova. Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost Zelene Istre i ne odražava nužno stavove država donatorica i Upravitelja Fonda.
Projekt “Za(VRT)imo za inkluziju zajedno!” je podržan sa € 90.000,00 financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.