Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Gimnazija Pula
Datum: 11.01.2021.
Kategorija: Obavijesti
Stožer civilne zaštite Istarske županije donio je Odluku o načinu odvijanja nastave u osnovnim i srednjim školama na području Istarske županije u II. polugodištu školske godine 2020./2021., do 31. siječnja 2021. godine.
Odluka je donesena temeljem procjene epidemiološke situacije koja se zasniva na praćenju broja novozaraženih i hospitaliziranih osoba u Istarskoj županiji tijekom posljednjih mjesec dana, a istovremeno uzimajući u obzir povećanu mobilnost građana i sa time povećani broj ostvarenih kontakata u navedenom razdoblju – te uz pozitivno očitovanje ravnatelja.
Od 18. siječnja 2021. godine nastava će se odvijati prema MODELU C nastava na daljinu (on-line) – u svim srednjim školama, te u osnovnim školama u predmetnoj nastavi (u višim razredima osnovnih škola, od V. do VIII. razreda) Istarske županije.
Odluka stupa na snagu od 18. siječnja 2021. godine te se određuje na razdoblje do 31. siječnja 2021. godine.
Dodaci:
STOŽER CZ IŽ – Odluka o nastavi u II. polugodištu 20.-21
STOŽER CZ IŽ – Odluka o nastavi u II. polugodištu 20.-21.g. – Priopćenje