Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Gimnazija Pula
Gimnazija Pula je srednja škola s dugogodišnjom tradicijom koja je obrazovala tisuće mladih ljudi. Njen program prvenstveno priprema učenike za nastavak obrazovanja na nekoj od visokoškolskih ustanova, ali razvija kompetencije potrebne u 21. stoljeću. Škola je prepoznata i svrstana je među 10 najpoželjnijih škola u Hrvatskoj.
Želimo pružiti svim učenicima jednake mogućnosti i omogućiti cjeloviti razvoj učenika. Naglasak u obrazovnim procesima stavljamo na rješavanju problema i kritičko mišljenje te poticanje kreativnosti i inovativnosti. Učenike potičemo na aktivnost i istraživanje s ciljem razvoja samostalnosti i s namjerom da budemo pozitivni i afirmativni prema njihovim životnim odlukama i budućem profesionalnom usmjerenju.
Škola ima bogatu i šaroliku povijest u organiziranju i poticanju sportskih, umjetničkih, znanstvenih ili ekoloških aktivnosti. Učenici u školi sudjeluju i vode razne klubove gdje imaju priliku kreativno se izraziti te uz pomoć mentora sudjeluju na mnogim natjecanjima i projektima na nacionalnoj ali i europskoj razini.
Osim usvajanja programa nastavnih predmeta važno mjesto u školi zauzimaju vrijednosti poput solidarnosti prema drugim ljudima, različitosti i multikulturalnosti, odgovornosti prema okolišu, vlastitom i tuđem zdravlju, kao i odgovornost prema cjelokupnome životnom okruženju i prema budućim generacijama što sve zajedno čini temelj održivog razvoja.
Odgojno-obrazovna očekivanja uključuju cjelovit razvoj mladih u zdrave, kreativne, samopouzdane, produktivne, zadovoljne i odgovorne osobe koje međusobnom suradnjom i djelovanjem doprinose društvenoj zajednici. Dinamičnost i izazovi 21. stoljeća potiču nas da se mijenjamo i neprestano obogaćujemo obrazovne procese u suglasju sa stvarnim životnim situacijama.
Gimnazijalci ne izučavaju zanat niti postaju majstori, oni su nakon završetka svojega školovanja ljudi renesansnog duha koji će prije ili poslije postati stručnjaci i/ili intelektualci koji oblikuju društvenu svijesti.
Gimnazija Pula široko je poznata javnosti. Njezini profesori obrazovali su i odgojili nebrojeno mnogo intelektualaca. Riječ je o pojedincima koji su se iskazali svojim postupcima, djelima i rezultatima, kako u poslovnom, tako i u društvenom životu. Nema sumnje, naši profesori nastavit će i dalje strpljivo i profesionalno raditi svoj posao koji je, prije svega, poziv.
Volimo se ponositi našom poviješću i tradicijom, no tradicija bez modernosti ostaje samo povijesni relikt rezerviran za muzeje i arhive. Naša Žuta škola kao da je uvijek ista. No, svake godine nove generacije nadograđuju i pomažu oblikovati njen uvijek mlad i živi duh.
Pozornom oku promatrača ne promiče činjenica da je Gimnazija s novim učenicima svake godine drugačija, inovativnija, kreativnija i ljepša – školu fizički održavamo i renoviramo, digitalno je opremamo i kurikularno, tj. obrazovno usavršavamo.
Gimnazija ima bogatu povijest u organiziranju i poticanju sportskih, umjetničkih, znanstvenih ili ekoloških aktivnosti. Učenici sudjeluju i vode razne školske klubove gdje se imaju priliku kreativno izraziti te su uz pomoć mentora aktivni na mnogim natjecanjima i projektima nacionalne, ali i europske razine.
Želimo pružiti svim učenicima jednake mogućnosti i omogućiti im cjeloviti razvoj. Naglasak u obrazovnim procesima stavljamo na rješavanje problema, kritičko mišljenje te razvijanje kreativnosti i inovativnosti. Učenike potičemo na aktivnosti i istraživanje s ciljem razvoja samostalnosti i s namjerom da budemo pozitivni prema njihovim životnim odlukama i budućem profesionalnom usmjerenju.
Odgojno-obrazovna očekivanja uključuju cjelovit razvoj mladih u zdrave, kreativne, samopouzdane, produktivne, zadovoljne i odgovorne osobe koje suradnjom i djelovanjem pridonose društvenoj zajednici. Dinamičnost i izazovi 21. stoljeća potiču nas da se mijenjamo i neprestano obogaćujemo obrazovne procese u suglasju sa stvarnim životnim situacijama.
Osim usvajanja kurikula nastavnih predmeta, važno mjesto u školi zauzimaju vrijednosti poput solidarnosti, različitosti i multikulturalnosti, odgovornosti prema okolišu, vlastitom i tuđem zdravlju, kao i prema cjelokupnome životnom okruženju i budućim generacijama, što sve zajedno čini temelj održivog razvoja.
Gimnazijski je program specifičan. Učenicima daje prostor i mogućnost za širenje intelektualnih horizonata. Pritom ne izučavaju zanat niti postaju majstori, oni su nakon završetka svojega školovanja ljudi renesansnog duha koji će prije ili kasnije postati stručnjaci i/ili intelektualci koji oblikuju društvenu svijest. Vodimo zato računa o jednome – budimo im podrška, odgojno-obrazovni proces složen je i zahtijeva od svih nas, profesora, roditelja i ustanove, najveću moguću pažnju.
ravnatelj Nikola Vujačić, prof.