Učenički servis Gimnazije Pula – glavne informacije
Učenički servis Gimnazije Pule NE NAPLAĆUJE upisninu niti produljenje članstva.
Za sve informacije i nejasnoće, učenici mogu zvati na: 098 180 9950 ili se javiti na e-mail servis@gimnazijapula.hr
Rad učeničkog servisa:
- Učenički servis kreće s radom dana 21.06.2022. godine. Radno vrijeme: elektronički uvijek dostupno.
- Kontakt osoba: Željka Bračun; mob: 098 180 9950
- Telefon: 052 212-144 / Fax: 052 212-258
- Mail : servis@gimnazijapula.hr
UPISIVANJE I PRODULJENJE ČLANSTVA ZA UČENIKE GIMNAZIJE PULA
- Učenici Gimnazije Pula nisu dužni ispunjavati upisne formulare za članstvo u Učeničkom servisu Gimnazije Pula.
- Potrebno je samo da roditelj ili skrbnik ispuni formular/suglasnost – Link na formular: Suglasnost-roditelja-ili-skrbnika-nova-forma
Za izdavanje ugovora potrebni su:
UPISIVANJE I PRODULJENJE ČLANSTVA ZA UČENIKE DRUGIH ŠKOLA
- Za upis u učenički servis javite se na mail: servis@gimnazijapula.hr
- Potvrdu o statusu redovnog učenika i ispunjene suglasnosti možete slikati i poslati na gore navedeni mail te ćemo vas na taj način upisati.
- Ukoliko su vam potrebni ugovori navedite ime, adresu i OIB poslodavca te datume za koji period vam trebaju ugovori.
- Radno vrijeme: elektronički uvijek dostupno ili prema dogovoru uz prethodnu najavu u sjedištu škole.
- Učenici mogu, ako žele, zatražiti člansku iskaznicu. Ona nije obavezna.
- Ugovore možete ubaciti u pretinac koji se nalazi u prizemlju.
- Za sve informacije i nejasnoće, učenici mogu zvati na: 098 180 9950
Potrebni obrasci:
Svi se formulari mogu ispuniti na računalu ili pametnom telefonu/tabletu u PDF formatu koristeći primjerice Adobe Acrobat Reader (dostupno i u Google playu i App storeu). Ispunjene formulare potom možete, prema potrebi, isprintati i potpisati te u dogovoru s djelatnicom učeničkog servisa predati digitalno ili fizički. Želimo našim korisnicima omogućiti što jednostavniji način korištenja usluga učeničkog servisa.
Za učlanjenje u učenički servis potrebno je:
- imati navršenih 15 godina života,
- broj otvorenog žiro računa na ime učenika (kopija ugovora ili kartice računa),
- OIB učenika, adresa prebivališta/boravišta učenika,
- IBAN učeničkog servisa: HR2724070001118014680
- podatak o broju mobitela za lakše kontaktiranje,
- ispunjen evidencijski list učenika – Evidencijski-list-učenika-forma
- potpisana suglasnost roditelja ili skrbnika i kopija osobne iskaznice zakonskog zastupnika koji potpisuje suglasnost (za maloljetnog učenika) – Suglasnost-roditelja-ili-skrbnika-forma
Za izdavanje ugovora potrebni su:
VAŽNE INFORMACIJE ZA SVE UČENIKE
Postupak izdavanja, sklapanja, dopune i ovjere ugovora te ispostava računa
- Učenici sami pronalaze posao i poslodavce, Škola ne djeluje kao posrednik u traženju posla, nego samo kao posrednik za izdavanje ugovora.
- Gimnazija Pula (posrednik) izdaje ugovor učeniku prije početka rada.
- Ugovor sklapa učenik uz supotpis roditelja/skrbnika ukoliko je maloljetan s poslodavcem, a uz posredovanje škole.
- Ugovor se izdaje u četiri (4) istovjetna primjerka, od kojih je jedan (1) primjerak Naručitelj dužan vratiti Posredniku, koji će Ugovor dostaviti inspektoru rada, a tri (3) primjerka ugovora ostaju kod poslodavca do završetka rada kada je poslodavac dužan dopuniti ugovore s datumom završetka rada, stvarnim brojem sati, cijenom sata rada i neto iznosom zarade učenika te ovjeriti (potpisati i pečatirati) navedenu dopunu ugovora. Posrednik na temelju ispravno dopunjenog i ovjerenog ugovora ispostavlja račun uvećan za 5% – zakonski doprinos za mirovinsko osiguranje na temelju generacijske solidarnosti za osobe osigurane u određenim okolnostima, (N.N. br. 157/13, 151/14, 33/15, 93/15, 120/16, 18/18, 62/18, 115/18 I 102/19) 0,5% – poseban zakonski doprinos za zdravstveno osiguranje («NN» br.80/13., 137/13., 98/19) i za 10% – naknada za posrednika.
- Isplata zarade učenika može se izvršiti samo na žiro račun učenika nakon što poslodavac doznači sredstva na račun Učeničkog servisa prema ispostavljenom računu.
Ovlaštenja Gimnazije Pula za obavljanje poslova posredovanja za povremeni rad redovitih učenika u zemlji proizlazi iz rješenja o promjeni djelatnosti i promjenama odredbi Statuta Trgovačkog suda u Pazinu, od dana 26. rujna 2019. godine, pod poslovni brojem Tt-19/3844-8
Gimnazija Pula upisana je u Knjigu evidencije srednjoškolskih ustanova koje obavljaju poslove posredovanja za povremeni rad redovitih učenika, koja se vodi u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava pod brojem 16/19, temeljem Potvrde KLASA: 102-02/19-01/10, UBROJ:524-04-01-01/2-19-2 od dana 3. listopada 2019. godine.
Opći uvjeti poslovanja servisa: – Link na dokument
Izmjene Općih uvjeta poslovanja
Zakonske odredbe vezane za rad redovnog učenika:
- Zakon o radu (N.N. br. 93/14, 127/17, 98/19)
- Pravilnik o poslovima na kojima maloljetnik moze raditi i o aktivnostima u kojima smije sudjelovati (62/10)
- Pravilnik o poslovima na kojima se ne smije zaposliti maloljetnik (N.N. br. 89/15, 94/16).
- Zakon o stazu osiguranja s povecanim trajanjem (N.N. br. 115/18)
- Zakon o trzistu rada (N.N. br. 118/18)
- Zakon o obveznom zdravstvenom osiguranju (N.N. br. 80/13, 137/13, 98/19)
- Pravilnik o pravu, uvjetima i načinu ostvarivanja prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja u slučaju ozlijede na radu i profesionalne bolesti. (N.N. br. 75/14, 154/14, 79/15, 139/15, 105/16, 40/17, 66/17, 109/17, 132/17, 119/18 i 41/19).
Rad redovnog učenika moguć je isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, koji je propisan Odlukom Ministarstva znanosti i obrazovanja, a koji je za školsku godinu određen.
Klikni i podijeli