Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!
Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).
Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.
Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.
Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.
Autor: Kristina Opatić
Datum: 14.12.2023.
Kategorija: Matematika, Obavijesti
Večer matematike skup je interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu – zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi te dokazuje da matematičke probleme, i bez da smo svjesni vlastitog talenta, svakodnevno uspješno rješavamo.
Večer matematike održava se od 2013. godine. Prošlogodišnja Večer matematike pokazala se iznimno uspješnom s preko 111 800 sudionika iz 860 dječjih vrtića, osnovnih i srednjih škola iz cijele Republike Hrvatske, a manifestaciji su se pridružile i neke škole izvan Republike Hrvatske.
Učenici naše škole tradicionalno sudjeluju u obilježavanju Večeri matematike, a aktivnosti se uglavnom provode danju, za vrijeme trajanja nastave. Ovogodišnja Večer matematike na kojoj je sudjelovalo stotinjak učenika i profesora obilježena je 7. prosinca. Učenici 4.b i 4.e razreda odradili su radionicu “Funkcije svuda oko nas” u kojoj su funkcijama modelirali razmnožavanje bakterija, vidljivost mjeseca, izradu telefonskog računa i kočenje vozila. Učenici 4. a i 4. g razreda su na radionici „Najkraći put“ rješavali neke od logističkih problema modeliranih grafovima, vodeći se načelom ekonomičnosti i time upoznali osnovne pojmove iz teorije grafova.