Menu

Korisne aplikacije
Korisne aplikacije

Potpuno besplatni lektirni naslovi, u različitim formatima za čitanje. Portal E-lektire nastao je u sklopu pilot projekta e-Škole. Želja je učenicima besplatno ponuditi lektire putem novih, digitalnih medija. Sretno s čitanjem!

Office 365 za škole. Svojim AAI@EduHR korisničkim računom prijavite se na Office365 i imajte kompletan Office u web pregledniku (Word, Powerpoint, Excel).

Ilustracija Office365

Aplikacija Sway može se pronaći na Office365 on-line servisu. Odlična je za kreiranje bogatog, internetskog sadržaja. U nekoliko klikova napravite sebi malu web stranicu i podijelite je sa ostalim kolegama.

Sway aplikacija

Ako trebate napraviti plakat, brošuru ili letak, svakako pogledajte Canva alat. S njim možete složiti oku ugodne grafičke materijale koje možete potom tiskati ili u vidu fotografije, digitalno podijeliti s onima kojima treba vaša informacija.

Aplikacija Canva

Mrežni program Bubbl us služi za kreiranje mentalnih mapa. Vrlo jednostavan i praktičan alat za korištenje.

Program Bubbl us

Virtualni susreti sa školama HOŠIG iz Budimpešte i Hrvatskim školskim centrom iz Pečuha

Datum: 15.03.2021.

Kategorija: Obavijesti


Gimnazija Pula ugovorila je prošle 2020. godine projekt razmjene učenika s dvjema mađarskim školama: HOŠIG-om iz Budimpešte i Hrvatskim školskim centrom Miroslava Krleže iz Pečuha.

Suradnja se trebala odvijati na dva plana, kao razmjena učenika koji bi u petodnevnom boravku u tim gradovima učili i razmijenili svoja iskustva i znanja te kao suradnja nastavnika koji bi se upoznali s različitim metodama poučavanja i održali svoja predavanja na temu jezične raznolikosti i kulturnoga bogatstva.

Nažalost, ovogodišnja pandemija covida 19 onemogućila je ostvarivanje ovih dvaju međunarodnih projekata u obliku u kojem su zamišljeni. Ipak, jedan je susret ostvaren u virtualnom okružju. Povodom Dana hrvatske kulture, a uz pomoć platforme Microsoft teams, 12. prosinca 2020. svoj su susret održale Gimnazija Pula i HOŠIG Budimpešta. Gimnaziju Pula predstavili su učenici 3.a razreda sa svojom razrednicom Natašom Tončić. Nakon uvodnog pozdravljanja ravnatelja Ane Gojtan i Filipa Zoričića rad naše škole predstavio je učenik Jakov Benčić dok se škola iz Budimpešte predstavila videozapisom. Učenici obiju škola pokazali su svoje kreativne radove, pjesme, recitacije i videozapise. Susret je protekao u ugodnoj i opuštenoj atmosferi te ispunio očekivanja obiju škola. Izražene su želje za ponovnim susretom i suradnjom.

Susret s Hrvatskim školski centrom Miroslava Krleže iz Pečuha trebao se dogoditi u ožujku ove godine povodom Dana hrvatskoga jezika. Osmišljen je program u kojem bi sudjelovali učenici obiju škola. Prije samog susreta učenici 3. a razreda Gimnazije Pula poslali su Hrvatskom školskom centru Miroslava Krleže u Pečuhu knjižicu u kojoj su predstavili rad naše škole i svoje radove. Nažalost, zbog povećanog broja zaraženih, susret se nije mogao odviti niti preko videopoziva. Ipak, suradnja se ostvarila. Učenici škole iz Pečuha snimili su svoje recitacije i poslali videozapise Gimnaziji Pula. Profesorice Meri Šimunov, Nataša Tončić i Jelena Pavić bile su dio povjerenstva koje je sudjelovalo u procjenjivanju kvalitete recitacija. Naša je škola poslala u Pečuh radove svojih učenika: Sara Baračić recitirala je svoju autorsku pjesmu Noć, koja je poslana na županijsku razinu Lidrana, Maja Šebelić i Gabrijel Radović predstavili su svoj kreativan rad inspiriran Homerovom Ilijadom, a učenica Petra Povrzanović recitirala je Ljubavnu pjesmu Pabla Nerude, također poslanu na županijsku razinu Lidrana.

Unatoč nepovoljnoj epidemiološkoj situaciji ostvarili smo barem dio zamišljenoga programa. S obje škole želimo nastaviti suradnju. Radujemo se budućim zajedničkim projektima.

Prilaženo poveznicu s učeničkim radovima. https://wke.lt/w/s/YHJ5OB

 

Klikni i podijeli

Istaknuto

Aplikacija Škola na dlanu služi učenicima i profesorima Gimnazije Pula za brzo primanje informacija (promjene u rasporedu), generiranja suglasnosti itd. Aplikaciju su napravili učenici Gimnazije Pula.